Friday, August 21, 2009

♥ SEMBAHYANG TERAWIKH

wawee ari nie ari pertama sume umat islam g sembahyang terawikh... tak ketinggalan aku n housemate, serta budak tersesat sorang (Asyran) pg sembhyg kat masjid Al-Alami.. tapi nie bukan nak citer menunjuk-nunjuk aku g sembhyg tao, tapi citer keadaan waktu nak sembyg tadi... haish.. aku sungguh annoying n agak terganggu ketika sembhyg tadi.. mana tidaknya anak makcik seblah nie merayau-rayau, meninjau-ninjau muka aku ngah sembhyg, pastu plak siap menangis-nangis... haish.. tak khusyuk weh!(mcm la khusyuk sangat kan) aku tak salahkan budak tu.. coz maybe die kecik agi.. tapi mama n atuk die leh ar pk sendiri, kalu da bawak dak kecik tuh dok ar belakang sikit.. senang budak tuh nak bergerak bebas n tak menggangu jemaah lain... warning to ibubapa, adik kakak n abg, kalu nak bwk dak kecik tuh pepaham la.... nak bawak tak salah... tapi dah mengganggu ketenteraman org lain kan da lain macam.... sekian wassalam

4 kasi tau sesuatu:

ainnia August 22, 2009 at 10:22 AM  

betol weh..lagi satu ade budak2 menjerit2 main tarzen2 ke ape ntah..

S i T i H a J a R August 22, 2009 at 3:11 PM  

ain : ye..ye.. betul... next time nk g surau asrama nak tgk cam ner... haish..babap karang anak org pula.. mama dieorg yang kene babp nieh

. f a i s y a . August 24, 2009 at 10:29 PM  

haa. td siap la la la la.
cis cis cis.

S i T i H a J a R August 24, 2009 at 11:46 PM  

pesha: apa yang lalalala???ko lak yang lalala lawan balik bebudak tuh...

Post a Comment

go-go