Monday, December 15, 2008

AhaD Ku

Dah lama rasanya aku tak g treatment rambut semenjak aku study kat melaka tuh, sampai rambut aku serabai gabai pun aku tak pedulik.. bukan per aku tak berapa confident nk potong rambut aku kat melaka takut jd ntah apa-apa dah penah kene sekali suda cukup la,
coz kat sini ramai hairstylish professional ckit.. hhehheheh
oleh itu hari ahad tuh aku telah membuat treatment keatas rambut ku.. dashat2 dari kul 3 sampai kul7.30 baru habis membuat rambut ku eitu, kerana rambutku kebanyakannya telah rosak, rambutku juga terpaksa dipotong menjadi pendek, untuk membuang rambutku yang telah rosak dihujungnya...WAAAaaaa.
PakM juga turut serta memotong rambutnyer+cuci muka sekali... hehehe treatment GAY.. oleh kerana aku baik hati, aku turut membelanjanyer poton rambut.
lepas abih wat ambut.. aku ngn die g jenjalan kat bandar Autocity nieh.. uish ader jual-jual barang dari kilang.. digital camera leh dapt semuarah rm99 dari rm999 wah... dashat...
Sony slim tu lak dari rm1450 ker rm1050..murahkan mcm-mcm lah lagi up to 80% leh dpt, oleh kerana i nie kekurangan uwang, i pun tgk saje lah....
Pastu g tgk muvie lak citer when the earth stood still keanu reves belakon, kat Seberang Perai City Mall (aku tlah kalah pertaruhan rm 5) agak best juga la.. pg la tgk.. pastu kul 11 baru balik kerumah.. ecok nak keje...

aku berposing ketika die mahu memotong rambutku

rambutku selepas di cuci

org sebelah ku

aku lagi

ini lah resultnyer

cantik kah rambut aku... eini??

6 kasi tau sesuatu:

Imran Ariff Mohamed December 15, 2008 at 3:28 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Pantherian December 15, 2008 at 9:29 PM  

lawa rambut ya...style awek penang ya...hehhehe

Sifu December 16, 2008 at 11:49 AM  

sutun... aku xmo belanje ke?? kfc pon jadik. huhuhu...

Post a Comment

go-go