Tuesday, December 16, 2008

TaG

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
SemuaNya Penting... paling penting
  • my family
  • my loVe
  • Money
2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
♥ Baru Tadi Mamam Mee Kat oLdtoWn

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
♥ Kat Umah sAyA lah
4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
♥ Buat ms Skrg Erm 4 years
5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
♥ Yup AbsoluteLy ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
♥ Mlm semalam kat Ahmad Seafood..nyumNyum

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
♥ CLEO and HOT
8. Apakah nama penuh anda?
♥ Nama penuh saya ialah Siti Hajar Hashim

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
♥ My MummY, ayahku sudah tiada♥ ♥
10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
♥ My Parents
11. Christina atau Britney?
♥ LoVe Britney... shes HoT,SeXy n blablabla
12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
♥ yup.. kerana SayA sanGat RajIn
13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
♥ TemPat Yg Paling MenaRik DUBAI

14. Pelukan atau ciuman?
♥ Both Bleh tak??

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
♥ dia ialah dia
♥ dia sangat hebat
♥ dia ialah seseorang


16. 5 perkara yang amat saya gilai
♥ shopping n shopping
♥ berjalan-jalan yeah!

♥MONEY$$$$$
♥ music

17. 5 perkataan yang sering di ucapkan
♥Ya AllAh
♥Subhanallah
♥Bongek
♥ bagi kang

♥ geramnyer
18. 5 buah buku yang paling terbaru di baca
♥ CleO
♥GalaXie
♥HoT
♥ the placed call here
♥ incoming


19. 5 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
♥ semua lagu dari Avril Lavinge
♥ semua lafu dari Britney
♥satu>>Dewa
♥matahariku>>agnes

♥banyak lagi


20. 5 perkara saya pelajari tahun lalu
♥saya belajar MicRop
♥saya belajar control
♥saya belajar berjauhan dgn family adalah pedih
♥saya belajar dont trust people
♥ saya belajar banayak2lah bersabar



0 kasi tau sesuatu:

Post a Comment

go-go