Friday, September 4, 2009

FINAL DESTINATION

Its not my final destination...!! Test utk minggu nie da habis,so tinggal satu test for next week(Numerical Method). hari nie quite busy, pagi tadi ader test Miss Hidayah, n i can do it, dibantu oleh toyol-toyol yang besar(bulan puasa pun ader toyol gaks).. pastu petang ader plak appointment ngn Mr.Azwan, my supervisor for PSM, (die siap msg saya dari minggu lepas nak buat appointment today, siap berapa kali msg n call lagi,nak remind kan saya nie) heheh..we discuss pasal macam-macam, about my project la terutamanya, agak lama juge, sebab progress saya sangatlah sedikit.. hehehe
than after that, saya menuju ke MBO untuk menonton wayang secara lone ranger.. saya tengok citer
FINAL DESTINATION yang agak mengerikan.. dashat jugak la accident-accident yang mereka buat, tapi berani lol saya tak menjerit atau menutup mata pun.... sungguh dashat.. wlpun ader setengah part tuh mcm nak termuntah (uwek,uwek) kerana sungguh dashat,kepala pecah, perut terburai... aiiiii... sangat mengerikan sampai anda rasa semua benda sekeliling anda rasa tak selamat, ader part tuh kat carwash, sangatlah mendebarkan..rasa cam tak confident jer pas nie nak g autmtc car wash..saya nak drive balik pun berhati-hati sudah...haish..untuk filem nie saya bagi tiga setengah bintang dari 5 ok!

6 kasi tau sesuatu:

A.D.Z.I.E.M September 4, 2009 at 11:30 PM  

hey babe, aku blaja jugak numerical method... wink wink wink.... aku kan amek degree in pure math... hehehee...

S i T i H a J a R September 5, 2009 at 2:03 AM  

wow sure ko teror numerical nieh...

ainnia September 5, 2009 at 11:13 AM  

ngeri gile ke?
waaa nak tgk jgk la..
pastu teketar2..nga3..

S i T i H a J a R September 5, 2009 at 6:37 PM  

ain: takuitnyer... ngerinyer.. tgk sengsorang baru mengerikan..

Anonymous,  September 9, 2009 at 11:54 PM  

nak kene tgk jugak nie..huhuhu

S i T i H a J a R September 10, 2009 at 8:07 PM  

effa: tak tengok agi ker??? rugi ar...haha

Post a Comment

go-go