Thursday, September 3, 2009

♥MINGGU LOST

minggu nie minggu malas saya, banyak benda yang saya rasa saya lost minggu nie, lost apa:
lost perhatian dlm kelas(tiap-tiap minggu pun camtu)
lost perasaan rajin
lost kemahuan belajar
lost kerinduan pada org yang selalu saya rindu
lost and faun
lost kawan baik saya
lost kawan saya pukul-pukul
lost kawan saya sakit hati
lost kawan berjalan-jalan saya
lost and lost...
akui saya, ini semua salah saya, tapi bukan maksud saya pun..
saya tak tahu mcm mana nak found balik benda yang saya sudah lost tuh
haish... dlm hati nie sedih giler... tapi tak leh nak diluahkan, sebab hati saya keras betul minggu ini...
hari nie ader test ProfMadya Jamal, kebanyakan or keseluruhan class study mender lain (tips yang die kasi), last-last soalan yg keluar..tu dia.. boley pengsan woooo.. nasib baik lah kerjasama satu kelas bleh gak jwb kebanyakan soalan.. thanks to semua kwn-kwn... esk ader test cik dayah pula...harap-harap lah tips kali ini menjadi...saya pulak tak start-start study agi.. adoiyai... commonlah sayang..

2 kasi tau sesuatu:

Anonymous,  September 3, 2009 at 8:36 PM  

kalau macam tu, get lost la.haha

S i T i H a J a R September 3, 2009 at 8:54 PM  

anonymous: u re so annoying me.... i knw u..u want me to get lost frm ur life is it?

Post a Comment

go-go